دانلود صدای دوبله فیلم Frequency 2000
صدای دوبله فیلم و انیمیشن

 

صدای دوبله فارسی فیلم فرکانس (Frequency)

Frequency 2000


اطلاعات کامل در imdb

حجم فایل صدا :109.8 مگابایت  

زبان : فارسی

هماهنگ با نسخه 720p

(ممکنه با نسخه های دیگه هم هماهنگ باشه، من فقط 720p رو تست کردم)

 

DOWNLOAD LINKS

 

Uploadbaz

Hipfile

Rodfile

Uptobox


نظرات شما عزیزان:

mohamad
ساعت23:27---16 مهر 1392
عالیه- ممنون و این کار ادامه دار باشد

امیررضا
ساعت3:57---16 تير 1392
تشکر وخسته نباشید راستش اکثرا هنوز نمیدونن که میشه صدای فیلم رو به دوبله گرفت من خودم تازه متوجه شدم البته در خارج دیده بودم اما در ایران نه به هرحال دست شما درد نکنه مرسی از محبت وزحمتی که کشیدی
پاسخ: خواهش میکنم


محمد
ساعت20:44---9 اسفند 1391
بله مردم ایران رو نگاه این دوبله چندین بار دانلود شده ولی هیچ کس تشکر نکرده

ممنون داداش به کارت ادامه بده خیلی عالیه
پاسخ: قربونت. سعیمو میکنم تا هر چی که دارم رو قرار بدم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 376
بازدید کل : 274997
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 69
تعداد آنلاین : 1